دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار رحیمی: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند  

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار امروز با خانواده جانباز ۱۰۰ درصد نورخدا موسوی و خانواده شهید فرجی گفت: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند. 
کد خبر : 206889

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در این دیدار بیان کرد: نیروی انتظامی امروز در خط مقدم برخورد با مخلان نظم و امنیت قرار دارد و در این مسیر همواره شهدایی را تقدیم آرمان‌های انقلاب عزیزمان می‌کند.
وی با اشاره به بخش‌هایی از خاطرات دلاور مردی‌های شهید فرجی و جانباز ۱۰۰ درصد نورخدا موسوی که هر دو در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شده بودند، افزود: افتخار می‌کنیم که در خدمت شما هستیم و همواره خانواده‌های شهدا و جانبازان را ولی نعمتان خود می‌دانیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون پاک شهیدان و دلاور مردی های ایثارگرانی است که با تقدیم هستی خود به ما هستی بخشیدند.
رحیمی بیان کرد: به واسطه دلاور مردی شهیدان، امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه ندای توحیدی دفاع از حق و برخورد و مقابله با ظلم و ستم را به عالم طنین انداز کرده است.
وی با تقدیر از صبر و پایمردی همسر جانباز ۱۰۰ درصدی نور خدا موسوی، اظهار کرد: صبر و پایمردی شما ستودنی است و اجر و منزلت شما در نزد خداوند محفوظ است، چرا که شما زندگی و جوانی خود را بدون هیچ انتظار و چشم‌داشتی به پای نگهداری از جانباز عزیزمان گذاشتید.
رئیس پلیس فاتب عنوان کرد: امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای شهیدان بایم و بتوانیم راه و نام و یاد شهیدان را که یاد و نامی الهی است، زنده نگه داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب